بهترین راه‌های پیشگیری از مشکلات روانی
بهترین راه‌های پیشگیری از مشکلات روانی

بنیاد سلامت انگلیس بر اساس یک مطالعه پیشگامانه و نوآورانه شواهد موجود در مورد چگونگی محافظت از سلامت روانی خود را با نظرات متخصصان و اعضای عمومی ترکیب کرده است. اقدامات لازم برای ارتقای سلامت روان فهرست کامل اقدامات لازم برای ارتقای سلامت روان پیشنهاد شده توسط این بنیاد شامل موارد زیر است: – بیشتر […]

بنیاد سلامت انگلیس بر اساس یک مطالعه پیشگامانه و نوآورانه شواهد موجود در مورد چگونگی محافظت از سلامت روانی خود را با نظرات متخصصان و اعضای عمومی ترکیب کرده است.
اقدامات لازم برای ارتقای سلامت روان
فهرست کامل اقدامات لازم برای ارتقای سلامت روان پیشنهاد شده توسط این بنیاد شامل موارد زیر است:
– بیشتر به طبیعت بروید.
– یاد بگیرید که احساسات خود را درک کرده و مدیریت کنید.
– برای دریافت حمایت با کسی که به او اعتماد دارید صحبت کنید.
– مراقب استفاده از مواد مخدر یا الکل برای مقابله با احساسات دشوار باشید.
– سعی کنید از پول خود بیشترین بهره را ببرید و برای حل مشکل بدهی کمک بگیرید.
– بیشتر بخوابید.
– مهربان باشید و به دنبال ایجاد دنیای بهتر باشید.
– فعال و پویا باشید.
– غذای سالم بخورید.
– کنجکاو و پذیرای تجربیات جدید باشید.
– برای چیز‌هایی که دوست دارید رخ دهد برنامه ریزی کنید.
راه‌های حفظ سلامت روان
سلامت روان شامل بهزیستی عاطفی، روانی و اجتماعی ما می‌شود، بر نحوه تفکر، احساس و عمل ما تأثیر می‌گذارد، به تعیین نحوه برخورد با استرس، برقراری ارتباط با دیگران و تصمیم گیری کمک می‌کند و در هر مرحله از زندگی از دوران کودکی و نوجوانی تا بزرگسالی مهم است.
مشکلات سلامت روان رایج است، اما کمک نیز در دسترس است، و افراد مبتلا به مشکلات سلامت روانی می‌توانند بهبود یابند و بسیاری از این افراد به طور کامل بهبود می‌یابند.
نویسندگان این مطالعه بر این باورند که شواهد جدیدی که تهیه کرده اند، توجه به اصول اولیه زندگی مانند روابط، تجربیات، بدن و پول را تشویق می‌کند.
دکتر آنتونیس کوسولیس، که سرپرستی تحقیقات و مدیر این بنیاد را بر عهده دارد، گفت: «شواهد نشان می‌دهد مواردی که در بالا ذکر شده بیشتر از ترفند‌ها و درمان‌های معجزه‌آسا که توسط برخی تبلیغ می‌شود، سلامت روان ما را حفظ می‌کند.
کوسولیس می‌گوید: «حقیقت این است که هیچ راه حل سریعی برای سلامت روحی و جسمی خوب وجود ندارد، اما چیزی که کارساز است ایجاد عادات سالم در زندگی روزمره ما است که به ما کمک می‌کند احساس خوبی داشته باشیم و بتوانیم همه چیز را مدیریت کنیم.»
منبع: العین