بهترین چاپخانه برای تبلیغات نمایشگاهی
بهترین چاپخانه برای تبلیغات نمایشگاهی

نمایشگاه‌ها فرصت ویژه‌ای هستند که اگر از آن‌ها به درستی استفاده کنید، تأثیر بسزایی در فرایند برندسازی و فروش سازمان‌های مختلف داشته باشند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در فرایند برندسازی و آشنایی با برند، استفاده از تبلیغات چاپی است. شروع استفاده از این تبلیغات باید از پیش از راه‌اندازی نمایشگاه آغاز شود تا به مشتریان […]

نمایشگاه‌ها فرصت ویژه‌ای هستند که اگر از آن‌ها به درستی استفاده کنید، تأثیر بسزایی در فرایند برندسازی و فروش سازمان‌های مختلف داشته باشند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در فرایند برندسازی و آشنایی با برند، استفاده از تبلیغات چاپی است. شروع استفاده از این تبلیغات باید از پیش از راه‌اندازی نمایشگاه آغاز شود تا به مشتریان احتمالی و دائمی خود اطلاع‌رسانی کنید که در نمایشگاه حضور دارید و قرار است برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشید.

یکی از چالش‌هایی که پیش روی شرکت‌کنندگان نمایشگاه‌ها وجود دارد، زمان برگزاری نمایشگاه است. ممکن است سازمان‌ها تنها چند روز قبل از نمایشگاه از حضور در آن اطلاع پیدا کنند. آن‌ها مجبورند کارهایشان را به صورت فشرده انجام بدهند تا در زمان مقرر آماده باشند. آماده‌سازی تبلیغات چاپی به صورت فوری هم یکی از نیازهای کسب و کارهایی است که قصد حضور در نمایشگاه را دارند.

چاپ پوستر در تهران

پوستر اولین چیزی است که برای حضور در نمایشگاه به آن نیاز دارید. معمولا کسب و کارهای مختلف پیش از شرکت در نمایشگاه، پوستر نمایشگاه یا پوستر حضور خودشان در نمایشگاه را در قسمت‌های مختلف شهر قرار می‌دهند تا به مشتریان درباره حضورشان اطلاع‌رسانی کنند.

آن‌ها همچنین می‌توانند با چاپ پوستر در تهران ، درباره برنامه‌هایی که برای مشتریان دارند، اطلاع‌رسانی کنند. به عنوان مثال اگر قصد دارید به مناسبت نمایشگاه برای محصولاتتان ۱۰ درصد تخفیف در نظر بگیرید، با نصب پوستر در قسمت‌های مختلف می‌توانید این موضوع را به اطلاع مشتریان برسانید تا از این تخفیف استفاده کنند و محصولات بیشتری بخرند.

چاپ پوستر در تهران بهترین روش برای نمایشگاه‌هایی است که در تهران برگزار می‌شوند. حتی اگر شرکت شما در تهران نیست و قصد دارید فقط در زمان برگزاری نمایشگاه به تهران سفر کنید، می‌توانید پوستر سفارش بدهید و با استخدام نیروی تهرانی به صورت ساعتی، پوسترهایتان را در نقاط مورد نظر نصب کنید. با این کار احتمال اینکه تعداد مراجعین به غرفه شما افزایش پیدا کند، بیشتر خواهد شد.

images 1657013667 - بهترین چاپخانه برای تبلیغات نمایشگاهی

چاپ فولدر

معمولا کسب و کارها در نمایشگاه برگه‌های مختلفی به مشتریان ارائه می‌دهند؛ از کاتالوگ و بروشور گرفته تا کارت ویزیت و حتی سی‌دی برای معرفی محصولات و خدمات. بدیهی است که ارائه این وسایل به صورت مجزا باعث بی‌نظمی و سردرگمی مخاطب می‌شود. به همین دلیل لازم است در فضای مناسبی قرار بگیرد.

چاپ فولدر برای این منظور کاربرد دارد. فولدر پوشه‌ای است که یک یا دو جیب برای قرار گرفتن کاغذ، کارت ویزیت و سی‌دی دارد. این محصول با استفاده از مقوای گلاسه و پوشش سلفون تولید می‌شود و امکان چاپ روی آن هم وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید هرآنچه لازم است را در فولدری که نام برند خودتان روی آن چاپ شده قرار بدهید و آن را به مشتری‌هایتان ارائه بدهید. این کار مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و نوعی تبلیغات لوکس محسوب می‌شود. به یاد داشته باشید که بسیاری از کسب و کارها از چاپ فولدر استفاده نمی‌کنند و این تفاوت‌ها هستند که برای مشتریان جذابند.

images 1657015326 - بهترین چاپخانه برای تبلیغات نمایشگاهی

چاپ سربرگ فوری

سربرگ جزو محصولات چاپی است که کاربرد آن به نمایشگاه محدود نمی‌شود و همیشه برای سازمان کاربرد دارد، اما وجود آن در نمایشگاه ضرورت بیشتری دارد. در نمایشگاه افراد بسیاری حضور دارند که می‌خواهند درباره شما و محصولات و خدماتتان بیشتر بدانند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از کاتالوگ و بروشور اطلاعاتی به دست آورند، اما ارتباط مستقیم و صحبت کردن، آن‌ها را بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ به خصوص اگر با نوشتن همراه باشد و در نهایت کاغذی که اطلاعات روی آن نوشته شده، به مشتری تقدیم شود. این موضوع اهمیت چاپ سربرگ فوری را برای کسب و کارها مشخص می‌کند.

ممکن است به این فکر کنید که در نمایشگاه شما نیازی به نوشتن قرارداد یا اطلاعات زیاد ندارید، بنابراین برگه‌های A4 بیش از حد بزرگ به نظر می‌رسند. سربرگ‌ها روی کاغذهایی با سایزهای مختلف چاپ می‌شوند. بهترین سایز برای سربرگی که در نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد، سایز A5 است.

سایر تبلیغات چاپی مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه

تبلیغات چاپی مورد نیاز برای یک نمایشگاه باید به صورتی باشد که مشتری با مطالعه متن و تماشای تصاویر آن‌ها متوجه شود نام برند شما چیست، در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، چه نیازی از مخاطب برطرف می‌کنید، چه محصولات یا خدماتی دارید، مزیت‌های رقابتیتان نسبت به رقبا چیست و چطور می‌توان در خارج از نمایشگاه با شما ارتباط برقرار کرد. همچنین باید با هویت بصری و ویژگی‌های شاخص برندتان آشنا شود.

برای این کار علاوه بر مواردی که پیش از این معرفی کردیم، به وسایل دیگری هم نیاز خواهید داشت که در ادامه آن‌ها را نام‌ می‌بریم.

  • کاتالوگ: چاپ کاتالوگ به معنی چاپ کتابچه‌ای است که اطلاعاتی مختصر و مفید از تمام مواردی که پیش از این درباره آن‌ها صحبت کردیم، به مخاطب ارائه می‌دهد.
  • بروشور: چاپ بروشور به شما کمک می‌کند خلاصه‌ای مختصر و مفید از نام، تصویر و ویژگی‌های تمام محصولات و خدماتتان را در یک برگه A4 جمع‌آوری کنید و آن‌ها را به مشتری ارائه دهید.
  • کارت ویزیت: با چاپ کارت ویزیت مطمئن می‌شوید که مشتری حتی در خارج از نمایشگاه‌ها هم می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. کارت ویزیت شامل نام برند، شماره تماس، آدرس مجموعه، آدرس وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی است.

در سال‌های اخیر تبلیغات چاپی شیوه‌ای نوین را هم اجرا می‌کنند و در کنار تمام عناصر قبلی از QR کد هم استفاده می‌کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند آن را اسکن کنند و اطلاعات بیشتری درباره برند مورد نظرشان به دست آورند.

کلام آخر

مجموعه فرتاک یکی از حرفه‌ای‌ترین و باسابقه‌ترین چاپخانه‌های تهران است که امکان ارائه تمام خدماتی که پیش از این درباره آن‌ها صحبت کردیم را دارد. مشتریان فرتاک در هر شهری که باشند می‌توانند به این مجموعه سفارش فوری بدهند. سفارش آن‌ها ظرف چند روز آماده می‌شود؛ مشتریان تهرانی نهایتا یک روز بعد از آماده شدن سفارش آن را تحویل می‌گیرند و مشتریان ساکن مناطق دیگر باید سه الی چهار روز کاری منتظر بمانند تا محصول مورد نظرشان پست شود. برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات فرتاک و ثبت سفارش در این زمینه، به وب سایت ما مراجعه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر هم می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه فرتاک تماس بگیرید.