تقویت ایمنی بدن با سیب
تقویت ایمنی بدن با سیب

میوه و سبزیجات یکی از سالم‌ترین میان‌وعده‌ها محسوب می‌شوند. بعضی از افراد بر این باورند که پیروی از رژیم‌غذایی سالم بسیار دشوار است، اما خوردن یک سیب در روز می‌تواند منجر به زندگی سالم و بدون بیماری شود. سیب؛ کلیدی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن است. همچنین این میوه مفید برای کاهش چربی […]

میوه و سبزیجات یکی از سالم‌ترین میان‌وعده‌ها محسوب می‌شوند. بعضی از افراد بر این باورند که پیروی از رژیم‌غذایی سالم بسیار دشوار است، اما خوردن یک سیب در روز می‌تواند منجر به زندگی سالم و بدون بیماری شود.

سیب؛ کلیدی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن است. همچنین این میوه مفید برای کاهش چربی شکم در سال ۲۰۲۲ شناخته شده است. افزودن چند سیب به برنامه رژیم‌غذایی موجب سلامتی قلب می‌شود.

بر اساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، میزان کلسترول بد افرادی‌که در برنامه غذایی خود از سیب استفاده کردند به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرد. همچنین استفاده از این ماده غذایی ارزشمند موجب گشادشدن رگ‌های خونی می‌شود که می‌تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را به‌شدت کاهش دهد.

استفاده از سیب یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کاهش فشار خون است. مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و نشان داد که غذا‌های غنی از «فلاوانول» مانند سیب می‌تواند به کاهش فشار خون کمک بزرگی کند. روده انسان یکی از اعضای مهم بدن است.

خوردن سیب به‌طور منظم به تقویت باکتری‌های مفید روده کمک می‌کند. سیب به افزایش تعداد باکتری‌های «اکتینوباکتری‌های» روده کمک می‌کند. این میوه محبوب می‌تواند بر سلامتی انسان تأثیر بسیار زیادی بگذارد.

منبع: ایت دیس نات دت

منبع