• امروز : جمعه - ۱۵ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 5 June - 2026

رهبر انصارالله: خشم جهانی نسبت به جنایات اسرائیل به اوج خود رسیده است

  • ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۸
رهبر انصارالله: خشم جهانی نسبت به جنایات اسرائیل به اوج خود رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود تاکید کرد: نزدیک به ۲ سال کامل از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه می گذرد و خشم جهانی در برابر این جنایات به اوج خود رسیده اما همچنان شاهد تداوم آن هستیم. دشمن صهیونیستی به حمایت های آمریکا و ذلت پذیری رژیم های عربی و اسلامی دل خوش کرده است. بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن در جریان حمله به آوارگان در شهر غزه شهید و زخمی شده اند و برخی افراد در محله های این شهر همچنان تحت محاصره قرار دارند. تل آویو از گرسنگی دادن به عنوان ابزاری برای نسل کشی ملت فلسطین استفاده می کند. روند گسترده تخریب ساختمان های مسکونی در این منطقه همچنان ادامه دارد تا نوار غزه دیگر قابل سکونت نباشد.

در حال تکمیل

لینک کوتاه : https://shoma-online.ir/?p=294524

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.