سایپا نقش موثری در تولید و عرضه خودرو داخلی دارد
سایپا نقش موثری در تولید و عرضه خودرو داخلی دارد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، در آئین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز و در بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا، علی فرهادی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های خودرو گفت: خوشبختانه در سال جاری و با تاکید مقام معظم رهبری در موضوع تولید دانش بنیان و ارتقای کیفیت محصولات، روند رو به […]

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، در آئین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز و در بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا، علی فرهادی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های خودرو گفت: خوشبختانه در سال جاری و با تاکید مقام معظم رهبری در موضوع تولید دانش بنیان و ارتقای کیفیت محصولات، روند رو به رشدی در حال انجام است و این حرکت درست و قابل لمس در حوزه صنعت خودرو و سایپا کاملاً گویاست که البته باید این روند ادامه داشته باشد.
وی برگزاری این چنین نمایشگاه‌های تخصصی را بهترین فرصت برای ایجاد ارتباط و آشنایی تولید کنندگان و متخصصان از سراسر کشور دانست که بهره گیری از نیروی خلاق و مستعد و بادانش کشور در آن انجام می‌شود.
فرهادی افزود: در این نمایشگاه‌های تخصصی، تولید کننده می‌تواند بدون واسطه و با کوتاه‌ترین مسیر با حوزه دانش بنیان و متخصص کشور نشست‌هایی برگزار کند و با تبادل تجربیات و اطلاعات قطعاً شاهد پیشرفت این صنعت و ارتقا جایگاه آن در بازارهای داخلی و جهانی خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس با اشاره به اینکه گروه سایپا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان داخلی نقش مؤثری در تولید و عرضه محصول دارد افزود: گروه خودروسازی سایپا به تازگی و در مدت چندین ماه اخیر فعالیت‌های خوبی در زمینه بهره گیری از دانش و توان شرکت‌های دانش بنیان و داخلی سازی قطعات خود انجام داده است البته باید در این مسیر حرکت را ادامه داد.
وی با اشاره به تلاش‌هایی که در حوزه برگزاری نمایشگاه خودرو در چندین سال گذشته در استان فارس انجام شده افزود: وظیفه اصلی نمایشگاه‌ها معرفی برترین و بهترین دستاوردهای حوزه صنعت است که با چندین هدف ایجاد چرخه تولید، توزیع و مصرف بدون واسطه از تولید کننده به مصرف کننده انجام می‌شود.
فرهادی تصریح کرد: علاوه بر آن ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و تبادل علم و دانش از دیگر وظایف برگزاری نمایشگاه‌ها است که گروه‌های مختلف ضمن تبادل نظر در خصوص نیازسنجی و وجود مشکلات با همفکری جهت رفع موانع به گفتگو بنشینند.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو یک فرصت دوطرفه برای تولید کننده و مصرف کننده است و گروه سایپا هم علاوه بر تمامی روش‌های ایجاد ارتباط با مشتریان خود، در این نمایشگاه می‌تواند به صورت مستقیم با مشتریان خود ایجاد ارتباط کند و در حوزه بازاریابی و فروش محصولات خود فعالیت مناسبی انجام دهد.

منبع