نحوه اجرای نوبت دهی پیامکی
نحوه اجرای نوبت دهی پیامکی

سایت ما در این مقاله قصد دارد به معرفی نحوه‌ی اجرای نوبت دهی پیامکی در بهترین پنل پیامک و بررسی ابعاد مختلف آن بپردازد. چنان چه شما نیز به دنبال اطلاع از نحوه‌ی ‌ اجرای نوبت دهی پیامکی برای خود هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید. امروزه بسیاری از بیمارستان ها به دنبال […]

سایت ما در این مقاله قصد دارد به معرفی نحوه‌ی اجرای نوبت دهی پیامکی در بهترین پنل پیامک و بررسی ابعاد مختلف آن بپردازد. چنان چه شما نیز به دنبال اطلاع از نحوه‌ی ‌ اجرای نوبت دهی پیامکی برای خود هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

امروزه بسیاری از بیمارستان ها به دنبال مدیریت هوشمند فعالیت های خود هستند. بر اساس تحقیقات انجام شده در این حوزه، مشکلاتی در مدیریت قرار ملاقات بیماران در بخش های مختلف یک بیمارستان وجود دارد. کارکنان مرکز های مختلف در خیلی از بیمارستان ها در حال حاضر دارای سیستم مدیریت دستی هستند. در این نوع از سیستم ها، کارکنان یکی یکی با بیماران تماس می ‌گیرند تا ببینند آیا آن ها برای پر کردن جای خالی در روز مقرر در دسترس هستند یا خیر.

این مسئله واقعاً برای کارکنان و بیماران دردسر ساز است. بیماران گاهی اوقات برای حضور در زمان های مقرر آماده نیستند. بنابراین نیاز به سیستمی وجود دارد که بتواند نوبت دهی بیماران را مدیریت کند. هدف از این مقاله، آموزش خودکار سازی سیستم نوبت دهی دستی موجود با کمک دستگاه‌ های رایانه ای و توسعه ی یک سیستم مدیریت نوبت دهی توسط نمایندگی پنل پیامک است که کاربر پسند، ساده، سریع و مقرون ‌به ‌صرفه باشد.

عملکرد اصلی این گونه سیستمی، تعیین قرار ملاقات و ذخیره ی جزئیات اطلاعات بیمار است. این روش برای متصدیان نیز آسان تر خواهد بود. سیستم، وقت های خالی موجود را شناسایی می ‌کند و برای بررسی در دسترس بودن با بیماران تماس می ‌گیرد. همچنین در این سیستم، بر اساس ورودی بیماران از طریق سامانه ی پیام کوتاه (SMS) نوبت مرتب می ‌شود. مدیران می ‌توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور مجاز برای مشاهده و ایجاد تغییرات به صورت دستی وارد سیستم مدیریت نوبت های هوشمند شوند.

علاوه بر بیمارستان ها، در سایر کسب و کار ها نیز، باید نظم و ترتیب خاصی وجود داشته باشد تا هم رضایت مشتریان و هم رضایت کارکنان را به همراه داشته باشد. همان طور که می ‌دانید، شلوغی محل کار باعث ازدحام و در پی آن، سردرگمی کارکنان یک شرکت می ‌شود و می ‌تواند کاهش راندمان کاری آن ها را به همراه داشته باشد. علاوه بر این نیز، چنان چه نظم و ترتیبی در نوبت دهی به مشتریان وجود نداشته باشد، باعث نارضایتی آن ها و از دست رفتن اعتبار شرکت خواهد شد.

همان طور که خودتان هم می ‌دانید، سیستم های دستی نوبت دهی از معایبی برخوردار هستند. یکی از عیب های مهم این نوع نوبت دهی، دقت پایین آن است. ممکن است در صورت سهل انگاری منشی، تمام نوبت ها بهم بخورد و در نتیجه، نارضایتی مشتریان را به همراه داشته باشد.

امروزه پنل های پیامکی به کمک شرکت ها و سایر کسب و کار ها آمده اند تا بتوانند در زمینه های مختلف، نیاز های آن ها را برآورده سازند. با استفاده از این نوع سرویس، مشتریان می ‌توانند با نوبت گیری خودکار از طریق پیامک، در موعد مشخص شده در محل کسب و کار شما حضور یابند. همچنین، می ‌توانید با استفاده از این نوع سرویس، پیام یادآوری را به مشتریان خود ارسال کنید تا در صورت فراموشی موعد مقرر شده، نظم و ترتیب خوبی در کسب و کار خود برقرار سازید.

بارزترین مزیت ارسال پیام متنی یادآوری قرار ملاقات به مشتریان این است که خطر از دست دادن قرار ملاقات را به دلیل فراموش کردن آن یا هر دلیلی، کاهش دهد. اما یادآوری قرار ملاقات پیامکی مزایای دیگری نیز دارد، از جمله کارآمدتر کردن دفتر شما و رضایت بیشتر مشتریان.

پیامک های یادآور نوبت دهی معمولا برای موارد زیر به کار می ‌آیند:

  1. تأیید و یادآوری رزرو ها و رویداد های برنامه ریزی شده به مشتریان
  2. اطلاع رسانی به شرکت کنندگان از قرار ملاقات ها، مشاوره ها یا رویداد های آینده
  3. یادآوری به مشتریان برای رزرو خدمات یا چک آپ های مکرر
  4. تشکیل جلسات و مصاحبه
  5. به روز رسانی فهرست: اطمینان از این که کارکنان از شیفت های برنامه ریزی شده ی خود آگاه هستند
  6. پیگیری بعد از رویداد: به عنوان مثال برای درخواست بازخورد، ارائه ی اطلاعات اضافی برای بهترین استفاده از محصول خود، یا جستجوی اطلاعات بیشتر برای تکمیل یک کار.

معمولا نحوه ی عملکرد این سرویس به گونه ای است که مشتری یا بیمار باید کلمه ی مشخص شده ای مانند “نوبت” را به شماره ی محل کار شما ارسال کند و خود سیستم، با توجه به فواصل زمانی تعیین شده توسط شما، نوبت دهی را انجام می ‌دهد.

images 1663432782 2 - نحوه اجرای نوبت دهی پیامکی

مزایای نوبت دهی پیامکی

همان طور که پیش‌ تر هم گفته شد، این سیستم باعث برقراری یک نظم مناسب در نوبت دهی به مشتریان شما می ‌شود. چنان چه در سیستم نوبت دهی شما مشکلی وجود داشته باشد، صف های طولانی از ارباب رجوع در محل کار شما تشکیل خواهد شد و این مسئله هم باعث نارضایتی مشتریان و هم باعث سردرگمی خود شما خواهد شد. پس بهتر است از یک سیستم نوبت دهی هوشمند استفاده کنید تا از این گونه مشکلات جلوگیری کنید.

علاوه بر این، کارکنان شما می ‌توانند به جای سر و کله زدن با مشتریان بر سر نوبت آن ها، بر روی کار خود تمرکز کنند و راندمان کار خود را بالا برند؛ این مسئله باعث می ‌شود تا کیفیت کار برند شما بالاتر رود و مشتریان بیشتری به کسب و کار شما جذب شوند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این سیستم، امکان نوبت دهی بیست و چهار ساعته است. همان طور که به احتمال زیاد خودتان هم تجربه کرده اید، معمولا برای نوبت گیری مطب ها، امکان رزرو نوبت در هر ساعتی از شبانه روز وجود ندارد؛ اما در این سیستم، فرد می ‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به رزرو نوبت کند و این خود به احساس رضایت مشتری، کمک می ‌کند. علاوه بر این نیز، فرد می ‌تواند با بررسی برنامه ی روزانه ی خود، یک وقت ملاقات در روز و ساعت خاصی را انتخاب کند؛ این حق انتخاب، باعث می ‌شود تا مشتریان در آینده نیز به برند شما روی آورند.

نتیجه گیری نهایی نحوه‌ی ‌ اجرای نوبت دهی پیامکی

 در این مقاله سعی کردیم درباره‌ ی نحوه ی ‌ اجرای نوبت دهی پیامکی به شما اطلاعاتی را بدهیم و نحوه ی ‌ اجرای نوبت دهی پیامکی را از ابعاد مختلف به طور کامل و جامع بررسی کردیم.

 به طور کلی باید اظهار داشت که یکی از بهترین امکانات در حوزه ی اجرای نوبت دهی پیامکی متعلق به پنل پیامکی ” مدیر پیامک ”  می باشد. شما قادر خواهید بود با خریداری نمودن این پنل، به آسانی و بدون وجود هیچ نوع مشکلی به وسیله ی موبایل خود کار های مرتبط با کسب و کار خود را انجام دهید.

 در پایان امیدوار هستیم که با خواندن مقاله ی اجرای نوبت دهی پیامکی به تمامی جواب های سوالات مبهم خود در این زمینه رسیده باشید و در کسب و کار های خود با استفاده از اجرای نوبت دهی پیامکی به بالاترین حد فروش خود برسید و موفق باشید.