تبلیغات یکی از راه های اصلی کسب و کار شرکت ها است که میتوانند افزایش مشتری بیشتر و عالی داشته باشند. یک کمپین تبلیغاتی موثر می تواند مشتریان جدید را جذب کند، درک برند را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد. اندازهگیری اثربخشی تبلیغات به شما کمک میکند تاثیر و دامنه کمپین خود را درک کنید و به شما این امکان را میدهد تا میزان بهینه قرار گرفتن در معرض دید را پیدا کنید و تعیین کنید که چه چیزی در مورد استراتژیهای تبلیغاتی شما موثر است یا خیر.
چندین روش برای اندازه گیری اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی وجود دارد:
1. یک هدف خاص تعیین کنید
تعیین یک هدف روشن برای کمپین تبلیغاتی، کلید سنجش موفقیت آن است و میتواند باعث افزایش مشتری بیشتر بشود. به عنوان مثال، تعیین هدف برای افزایش فالوور اینستاگرام خود به میزان 20 درصد بسیار ساده تر از افزایش تعداد فالوورهای رسانه های اجتماعی بشود که بسیار عالی است.
2. ترافیک سایت را تجزیه و تحلیل کنید
یک کمپین تبلیغاتی موفق معمولا ترافیک سایت را افزایش می دهد. مصرف کنندگان معمولاً زمانی که علاقه مند به تجارت با آنها هستند در مورد شرکت ها تحقیق می کنند و این تحقیق اغلب با کاوش در وب سایت شرکت شروع می شود.
ترافیک سایت را قبل و بعد از کمپین تبلیغاتی خود مقایسه کنید تا مشخص شود افراد بیشتری از سایت شما بازدید می کنند یا خیر. برای دریافت گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه از ترافیک سایت می توانید از ابزارهای تحلیلی مختلف استفاده کنید.
3. بررسی کیفیت سرب
کیفیت سرنخ به میزان احتمال تبدیل سرنخ ها به مشتری اشاره دارد. هر چه کیفیت سرب بالاتر باشد، شانس شما برای به دست آوردن مشتری جدید بیشتر است. شما می توانید کیفیت سرب را به چند روش تعیین کنید:
انواع صفحاتی که بازدید می کنند را ارزیابی کنید: به عنوان مثال، تعداد صفحات محصولی را که در مقابل پست های وبلاگ مشاهده می کنند.
چقدر زمان صرف هر صفحه می کنند: آیا آنها چند ثانیه یا چند دقیقه به وب سایت شما نگاه می کنند؟
آنها چگونه صفحه را پیدا کردند: آیا آنها با صفحه شما در رسانه های اجتماعی یا از طریق موتور جستجو مواجه شدند؟
وقتی روی کیفیت سرب تمرکز می کنید، می توانید شانس خود را برای تبدیل سرنخ به فروش افزایش دهید.
4. معیارهای کلیدی قبل و بعد را تجزیه و تحلیل کنید
داشتن زمینه ای برای تعیین اثربخشی کمپین های تبلیغاتی ضروری است. به همین دلیل است که برای درک عملکرد پس از کمپین، باید قبل از شروع کمپین، عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید. وقتی معیارهای پیش از کمپین مشخصی برای استفاده به عنوان معیار دارید، میتوانید تعیین کنید چه چیزی در کمپین شما مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نیست.
5. تست نظرسنجی
جمع آوری داده های نظرسنجی بینش های مهمی را در مورد اثربخشی کمپین تبلیغاتی ارائه می دهد. وقتی از مخاطبان خود در مورد کمپین تبلیغاتی خود نظرسنجی می کنید، می توانید سؤالات دقیقی بپرسید که به شما کمک می کند:
مشخص کنید که چند نفر تبلیغ شما را دیده اند.
دریابید که بینندگان در مورد تبلیغ چه فکر می کنند.
تعیین کنید که آیا این سرنخ های بالقوه برند شما را به یاد می آورند یا خیر.
اندازه گیری اثربخشی تبلیغات
راهحلهای نظرسنجی را که برای سنجش موفقیت کمپینهای تبلیغاتیتان نیاز دارید، ارائه میکنیم. با محصول اندازهگیری تأثیر ، ما از مشتریان پس از اینکه در معرض تبلیغات شما قرار گرفتند، نظرسنجی میکنیم. ما از آنها سوالاتی در مورد آگاهی از برند، قصد خرید، درک پیام و هر چیز دیگری که برای کسب و کار شما مهم است می پرسیم. سپس میتوانید از این نتایج نظرسنجی برای ایجاد استراتژیهای تبلیغاتی مؤثرتر و تصمیمگیری آگاهانه برای کسبوکار استفاده کنید.
خرید تبلیغات و شروع افزایش مشتری
اگر میخواهید به خوبی و درستی در کسب و کار خود دیده بشوید پیشنهاد میکنم از سایت بالتازار پلاس استفاده کنید، زیرا این سایت به شما کمک میکند تا جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش هدفمند داشته باشید که میتواند جزو یکی از چیز هایی باشد که شمارو به موفقیت کسب و کار فوق العاده نزدیک تر کند، برای ورود به سایت بالتازار فقط کافیه روی ( افزایش مشتری ) کلیک کنید.
پیشنهاد میکنیم حتما به سایت بالتازار سر بزنید زیرا قطعا در موفقیت شما تاثیر گذار خواهد بود.