چرا باید در سایت های خبری تبلیغات انجام دهیم ؟

  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
چرا باید در سایت های خبری تبلیغات انجام دهیم ؟

چرا باید در سایت های خبری تبلیغات انجام دهیم ؟

تبلیغات اینترنتی در وسعت بالایی انجام می شود، همین موضوع باعث شده تا معمولا در سایت های خبری تبلیغات بنری بیشتری را شاهد باشیم. خصوصا تبلیغاتی که به صورت بنر تبلیغاتی متحرک توسط شرکت های مختلف مثل پارسی طرح ایرانیان انجام می شود را بیشتر در سایت های اینترنتی به خصوص در سایت های خبرگزاری و مجله های خبری می بینیم.

اگر چه هنوز بسیاری بر این باور نرسیده اند که می شود از طریق تبلیغات آنلاین به نتایج خوبی در فروش خدمتشان دست یابند، بسیاری دیگر هستند که برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی و فروش و بازایابی خود دست روی تبلیغات گرافیکی بنری آنلاین گذاشته اند و از این مدل تبلیغ برای بیشتر فروختن محصولات خود استفاده میکنند . حالا در این میان برخی سایت برای تبلیغات اینترنتی اهمیت بیشتری دارند یعنی باید توجه بیشتری به انتخاب سایتی که قرار است در آن اگهی خود را به دیگران نشان دهید داشته باشید.

در این میان سایت های خبری کمی متفاوت تر از سایر موضوعات برای نمایش تبلیغ دارای اهمیت هستند که ما در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

چرا سایت های انتشار خبر یا خبرگزاری ها برای تبلیغات بنری اهمیت دارند ؟

برای این موضوع دلایل مختلفی وجود دارد که هر کدام به نوعی دلیل محکمی برای تبلیغ کردن در سایت خبری به شمار می رود. اگر توجه کرده باشید سایت های خبری موضوعات مختلف جامعه را پوشش می دهند و دسته بندی های مختلفی دارند، هر کدام از این دسته بندی ها به وضوع متنوع و پر مخاطبی می پردازد، مثلا بخش تکنولوژی،بخش سیاسی، بخش هنری و … هر کدام مخاطب مخصوصی دارد.

به نوعی خود هرکدام بازدید مخصوص به خود را هم دارند و یکی از دلایل مخاطب بودن سایت های خبری همین موضوع است.تنوع در انتشار اخبار در بخش های مختلف باعث می شود تا کاربران به دنبال اکثر موضوعات اجتماعی به سایت های خبرگزاری مراجعه کنند. اگر تبلیغی هم قرار باشد داده شود سایت هایی در این رده می تواند بیشترین بیننده را به طرف سایت شما ارجاع دهد.

علت بالا بودن قیمت تبلیغات در رسانه های آنلاین خبری چیست ؟

یکی از معیار های اصلی برای تبلیغ در سایت های دیگر، مبلغ و یا تعرفه تبلیغات است طبیعی است که هر کسب و کار برای تبلیغات خود سعی میکند قیمت پایین اما کیفیت بالا را درخواست کند و همواره تلاش کسب و کارها بر این است. اصلی ترین متری که برای قیمت گذاری در تبلیغات بنری وجود دارد، میزان بازدید واقعی وب سایت است. اگر یک طراحی سایت جذاب خبری انجام داده باشید، اما بازدید خوبی نداشته باشید نمی توانید از تبلیغ دهنده توقع پرداخت هزینه بالاتری داشته باشید. اکثر سایت های خبری معمولا به دلیل بروزرسانی بالا و پرداختن به موضوع مختلف از بازدید خوبی برخوردار هستند و همین موضوع باعث می شود تا اغلب قیمت تبلیغ در یک سایت خبری با موضوعات مختلف بیش از یک سایت با یک موضوع و کاربر محدود است بیشتر باشد.

چگونه استراتژی تبلیغ بچینیم ؟

برای تبلیغ در سایت خبری، سعی کنید موضوع بندی کنید، مثلا اگر شاخه کسب و کار شما به مباحث اقتصادی مربوط می شود سعی کنید بنر خود را فقط در بخش اقتصادی سایت های خبری منتشر کنید. البته اینطور نیست که انجام در تمام صفحات مضر باشد، خیر بسیار هم مفید است اما برای تبلیغ بودجه ی کمی دارید پیشنهاد می کنیم به صورت متمرکز تبلیغ خود را پیش ببرید. البته امروزه وجود شبکه تبلیغات کلیکی این مسیر را هموار تر کرده است و بر اساس نوع برنامه نویسی این تبلیغات، به خوبی می توانید دسته بندی کنید، زمان تعریف کنید و صرفا در سایت خبری خاص تبلیغ خود را نمایش دهید.

تبلیغاتتون موثر.

لینک کوتاه : https://shoma-online.ir/?p=156269

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.