• امروز : شنبه - ۲۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 13 July - 2024

کسب امتیازات شاخص‌های ISQI تیم خدمات پس از فروش نیکران موتور

  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
کسب امتیازات شاخص‌های ISQI تیم خدمات پس از فروش نیکران موتور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این رده‌بندی شرکت نیکران موتور پاسارگاد موفق به اخذ رتبه اول بین ۴۲ شرکت موتورسیکلتی شده است. رتبه‌های بعدی به ترتیب متعلق به شرکت یکتاز سیکلت کویر (کویر موتور)، ایران دوچرخ و نیرو موتور دماوند هستند.
نکته قابل توجه و شایان ذکر موفقیت تیم خدمات پس از فروش نیکران موتور پاسارگاد در اخد رتبه نخست در تمامی شاخص‌ها با اختلاف محسوسی نسبت به سایر شرکت و حتی میانگین صنعت است.
شاخص‌های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات فروش موتورسیکلت شامل ارزیابی شبکه نمایندگی‌های مجاز، ارزیابی نظام مدیریتی خدمات فروش و سنجش رضایت مشتریان است که نیکران موتور پاسارگاد برای پنجمین سال در صنعت موتورسیکلت موفق به اخذ رتبه نخست در رضایت‌مندی مشتری و رتبه اول در سایر شاخص‌ها شده است. این در حالی است که اختلاف بسیار زیادی بین میانگین صنعت در این شاخص‌ها با نتایج نیکران موتور پاسارگاد وجو دارد که گویایی استقرار یک سیستم فرآیند محور و مدیریتی دقیق و کارا در مجموعه نیکران موتور پاسارگاد است.
در واقع در شاخص ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش میانگین صنعت در سال گذشته ۵۲.۲، در شاخص ارزیابی تعمیرگاه‌های مجاز ۶۸.۶ و در شاخص رضایت مشتریان ۶۹.۸ است. این در حالی است که به ترتیب شاخص‌ها، شرکت نیکران موتور پاسارگاد موفق به اخذ میانگین امتیاز ۹۰ در شاخص ازریابی سیستم مدیریت خدمات پس از فروش، امتیاز ۸۰.۴ در رضایت مندی مشتری و امتیاز ۱۰۱.۵ در وضعیت نمایندگی مجاز خود شده است که گواه اختلاف کیفی محسوس این شرکت در تمامی شاخص‌های خدمات پس از فروش و رضایت مشتری با میانگین صنعت است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک کوتاه : https://shoma-online.ir/?p=212436

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.