یک رژیم غذایی برای کاهش وزن
یک رژیم غذایی برای کاهش وزن

کورتنی دی آنجلو، متخصص تغذیه در روسیه، اجزای تشکیل دهنده یک ناهار کامل برای کاهش وزن را نام برده است. به گفته این متخصص، کسانی که وزن کم می‌کنند باید سه گروه غذایی اصلی را با یکدیگر ترکیب کنند: غذا‌های پروتئینی، سبزیجات و کربوهیدرات‌های سالم را باید در وعده ناهار خورد. برای ناهار باید پروتئین […]

کورتنی دی آنجلو، متخصص تغذیه در روسیه، اجزای تشکیل دهنده یک ناهار کامل برای کاهش وزن را نام برده است.

به گفته این متخصص، کسانی که وزن کم می‌کنند باید سه گروه غذایی اصلی را با یکدیگر ترکیب کنند: غذا‌های پروتئینی، سبزیجات و کربوهیدرات‌های سالم را باید در وعده ناهار خورد. برای ناهار باید پروتئین بدون چربی خورد که منبع آن می‌تواند به عنوان مثال مرغ، بوقلمون یا ماهی باشد. این متخصص تغذیه معتقد است که هر وعده غذایی باید ۲۵ تا ۳۰ گرم پروتئین داشته باشد.

 این کارشناس ترکیبی از ماهی، اسفناج و برنج را یکی از رژیم‌های غذایی ایده آل برای کاهش وزن نام می‌برد.

پیش از این، یوگنی آرزمایستف، متخصص تغذیه، بهترین محصولات خوراکی برای فصل پاییز و زمستان را نام برد که نه تنها برای سلامتی مفید است، بلکه به خلاص شدن از استرس پاییزی نیز کمک می‌کند.

منبع