چرایی و چگونگی تولید «بیست و یک روز بعد» در شبکه مستند
چرایی و چگونگی تولید «بیست و یک روز بعد» در شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «از ایده تا اکران» در قسمت جدیدش از عوامل اصلی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» سراغ گرفته و در گفتگو با محمدرضا خردمندان کارگردان، محمدرضا شفاه تهیه کننده، احسان ثقفی یزدی نویسنده و محمدرضا نجفی امامی جلوه‌های ویژه بصری به بررسی چرایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «از ایده تا اکران» در قسمت جدیدش از عوامل اصلی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» سراغ گرفته و در گفتگو با محمدرضا خردمندان کارگردان، محمدرضا شفاه تهیه کننده، احسان ثقفی یزدی نویسنده و محمدرضا نجفی امامی جلوه‌های ویژه بصری به بررسی چرایی ساخت و چگونگی پر طرفدار شدن این اثر سینمایی پرداخته است.

«بیست و یک روز بعد» فیلمی به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان، نویسندگی سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سازمان توسعه سینمایی سوره تولید شده در پائیز سال ۱۳۹۵ است. مهدی یراحی، خواننده تیتراژ این اثر سینمایی ست.

این فیلم علی‌رغم مورد توجه قرار گرفتن در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توسط مردم و منتقدان اما از کسب جایزه محروم شد. «بیست و یک روز بعد» اما در سی امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان درخشید و موفق به کسب ۷ پروانه زرین شد.

«از ایده تا اکران» به تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه و کارگردانی ناهید دل‌آگاه، روناک جعفری و وحید قاضی میرسعید در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و به بازخوانی و روایت ۳۰ سال سینمای پس از انقلاب از نگاه مخاطبان برای مخاطب و حواشی تولید، اکران و حضور این آثار در جشنواره‌ها می‌پردازد.

این مجموعه که تولید شبکه مستند سیماست، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲ پخش می‌شود و بازپخش آن پنجشنبه‌ها ساعت ۱۵ خواهد بود.

منبع